ایلام-فرماندار سیروان با اشاره به اینکه رفع محرومیت زدایی از روستاهای سیروان در دستور کار قرار دارد، گفت: مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی عصر شنبه در جمع ساکنان سفیدخانی علیا، سفلی و وسطی، قلعه وزیربا بیان اینکه دولت برای رفع مشکلات مناطق روستایی برنامه دارد، افزود: در صورت تامین اعتبار چهره روستاها دگرگون خواهد شد.

وی بیان کرد: طی بازدیدهای میدانی مشکلات روستائیان توسط کارشناسان جمع بندی و به ترتیب اولویت نسبت به رفع آنان اقدام می‌شود.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه بازدید از روستاها از مهمترین اولویت‌های کاری است و این موضوع به صورت مستمر از روستاهای مختلف شهرستان باهدف حل مسائل ومشکلات اهالی انجام می‌شود، اظهار داشت: مهمترین مشکلات مردم این مناطق روشنایی معابر، طرح هادی، آب آشامیدنی، جاده دسترسی است که حل این مشکلات با جدیت مورد پیگیری مدیران شهرستان قرار خواهد گرفت.

رئیسی با بیان اینکه تلاش می‌شود که مشکلات گذشته ساکنان این روستاها با تلاش جهادی برطرف شود، تصریح کرد: مردم باید طعم خدمات دولت را احساس کنند و این مهم زمانی محقق می‌شود که مسئولان خود را خادم مردم بدانند و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.