ایذه - فرماندار ایذه گفت: آمار ابتلاء به کرونا در ایذه در ۱۰ روز گذشته از ۳۵ نفر به ۱۰۰ رسیده به این معنا که آمار مبتلایان کرونایی در این شهرستان ۲۷۵ درصد افزایش داشته است.

حسن نبوتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سرعت انتشار اومیکرون از بقیه سوش ها بیشتر است، تاکید کرد: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به سلامت خود اقدام کنند و کسانی که واکسینه نشده‌اند در این امر شرکت کنند.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخورد با متخلفان باید در وضعیت زرد کرونایی باشد تا یک گام جلوتر از رنگ‌بندی باشیم؛ همچنین به دستور ستاد ملی کرونا رعایت رنگ‌بندی ها ضروری است و نظارت‌ها باید شدت بیشتری پیدا کند.

فرماندار ایذه با تاکید بر اینکه آمار قرنطینه ۳۰۰ درصد افزایش داشته و این وضعیت نگران کننده است، ادامه داد:: آمار ابتلاء به کرونا در ایذه در ۱۰ روز گذشته از ۳۵ نفر به ۱۰۰ رسیده به این معنا که آمار مبتلایان کرونایی در این شهرستان ۲۷۵ درصد افزایش داشته است؛ همچنین آمار بستری از ۳ نفر به ۱۰ نفر رسیده و افزایش ۳۰۰ درصدی در این زمینه داشته‌ایم.

نبوتی با اشاره به اینکه اتاق اصناف و مرکز بهداشت نسبت به واکسیناسیون بازاریان اقدام کنند، گفت: همه ادارات نسبت به افزایش واکسیناسیون اقدام و مرکز بهداشت نسبت به تهیه نقشه واکسیناسیون شهری اقدام کنند که مشخص باشد کدام منطقه در این امر شرکت داشته‌اند.