شمیرانات- فرماندار شمیرانات از افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ پروژه با اعتبار ۱۵۲ میلیارد تومانی در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی ساداتی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین بهار انقلاب اظهار داشت: ایام الله دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان و کلنگ زنی ۵ پروژه به اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در سطح شهرستان شمیرانات خواهیم بود.

فرماندار شمیرانات گفت: پروژه‌های قابل افتتاح به ترتیب در پنج حوزه عمرانی با ۳۲، فرهنگی ۷، بهداشتی و درمانی ۵، کشاورزی ۲ و ورزشی ۱ پروژه است که با حضور مسئولان و مردم افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و برای بیش از ۸۷۰ نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: کلنگ زنی ۵ پروژه نیز هزمان با افتتاح دیگر پروژه‌ها صورت می‌گیرد و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و زیباسازی معابر را در بر خواهد گرفت.

ساداتی ابراز کرد: ایام الله دهه فجر با ۵۵ برنامه فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان آغاز خواهد شد که برگزاری میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی در نماز عبادی سیاسی جمعه، سخنرانی پیش از خطبه مدیران در نماز جمعه دو بخش رودبار قصران و لواسانات، زنگ انقلاب در مدارس، غبار روبی و عطر افشای قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا، برگزاری تورهای گردشگری و ورزشی و برپایی جشن‌های انقلاب در محلات از مهمترین برنامه‌های فجر امسال خواهد بود.