اردبیل- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: به دنبال انفجار اخیر در شهرک رضوان اردبیل چندین مغازه تخریب و خسارت دیدند.

قربان کاجی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اثر بی‌احتیاطی و نشت گاز، انفجاری مهیب در شهرک رضوان اردبیل به آتش‌نشانی گزارش شد که نیروهای ما به سرعت در محل حاضر شده و اقدام به امدادرسانی کردند.

وی تصریح کرد: از طریق سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی به محض دریافت گزارش مردمی اکیپ‌های آتش‌نشانی شهرداری اردبیل در محل مورد نظر حاضر شده و سعی کردند تا در کنار اطفای حریق به حادثه‌دیدگان نیز امدادرسانی کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: در این مغازه پارچه فروشی هیچ خسارت جانی به همشهریان وارد نشد اما ۲ مغازه این شهرک تخریب و شاهد وارد آمدن خسارت کلی به این واحدها بودیم.

کاجی افزود: با توجه به سرمای هوا و استفاده از وسایل گرمایشی انتظار می‌رود شهروندان نکات ایمنی را رعایت کرده و از نشت نکردن انواع لوازم گازسوز اطمینان حاصل کنند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی در ۴ ایستگاه سطح شهر با تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند که در این زمینه سعی بر سرعت عمل در انجام خدمات است.