گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با هدف افزایش روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی پویش پرچم افتخار و سرودهای انقلابی در ایام الله دهه فجر در سراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سفارش رهبر معظم انقلاب است که در دهه انقلاب، شهرها و محلات را آذین بندی کرده و بر سر در منازل خود پرچم پرافتخار کشور را نصب کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ما باید پرچم جمهوری اسلامی را در سراسر شهرها و روستاهای کشور به اهتزاز در آوریم و یاد و خاطره دهه فجر را گرامی بداریم.

دیلمی اضافه کرد: با هدف افزایش روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی دو کارگروه ویژه و یک پویش ملی را طراحی کرده است که با مشارکت مردم، شبکه صدا و سیما استانی و کشوری انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پویش پرچم افتخار با هشتک پرچم افتخار با این رویکرد که مردم مشارکت کنند و سردر منازل خود پرچم نصب کنند اجرا می شود.

دیلمی توضیح داد: متقاضیان جهت شرکت در پویش پرچم افتخار و دریافت هدیه پرچم، عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ و برای ارسال عکس های خود از نصب پرچم عدد دو را به ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در تشریح دومین پویش گفت: پویش سرود انقلاب با هشتک سرود انقلاب است که با مشارکت آحاد مردم به خصوص جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: در دومین پویش، شاهد اجرای پاتوقی سرود انقلاب در مکان ها پرتردد با همخوانی مردم هستیم و از تمامی کسانی که گروه سرود دارند درخواست کرد تا با مشارکت تبلیغات اسلامی و تشکلات مذهبی در اجرای این پویش مشارکت کنند.

دیلمی تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در پویش سرود انقلاب می توانند عدد سه را به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.