سمنان- استاندار سمنان گفت: پیگیری امورات مرتبط با بیمارستان مهدی‌شهر و میامی، دو مورد مهم و دارای اولویت ما در بحث بهداشت و درمان استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمدرضا هاشمی در نشست جمعی از موثران مهدی شهری با بیان اینکه مسائل مرتبط با بهداشت، درمان، آموزش پزشکی و مباحث جاده‌ای در حوزه شهر مهدی شهر بررسی و بر پایه مقدورات پیگیری و رسیدگی خواهد شد، تاکید کرد: کارگروهی به منظور بررسی مشکلات، موانع و کمبودهای مطرح شده مرتبط با شهر مهدی شهر تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اعتباری کشور، استان و همچنین شاخص‌های توزیع اعتبارات و مقدورات، مباحث مطرح شده را اولویت بندی نموده و در راستای رفع این موارد گام برمی‌داریم، افزود: در بحث توزیع اعتبارات، پیگیری‌ها در دستور کار قرار دارد تا دو مبحث پراکندگی و محرومیت نیز در این مهم دیده شود.

استاندار سمنان گفت: پیگیری امورات مرتبط با بیمارستان مهدی شهر و میامی، دو مورد مهم و دارای اولویت ما در بحث بهداشت و درمان است که تلاش خواهد شد تا دغدغه‌های حداقلی مردم در این خصوص برطرف شود.

هاشمی با بیان اینکه نگاه ما در تیم مدیریتی جدید استان این است تا بر اساس قانون، راهکارها و چاره اندیشی مطلوب برای رفع گره‌ها و دغدغه‌های مردم اندیشیده شود، ابراز داشت: شهرستان‌های جدیدالتاسیس میامی، سرخه، آرادان و مهدی شهر به منظور تکمیل و فراهم کردن زیرساخت‌های اداری و خدماتی، نیازمند توجه جدی تر هستند و ما نیز در این خصوص اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: ویروس کرونا دشمن سلامت مردم است و با توجه به تغییر رنگ بندی‌های کرونایی در سطح کشور و استان، ضرورت دارد تا همگان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تزریق دُز سوم واکسن اقدام کنند.