یاسوج_ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استراتژی مدیریت در انقلاب اسلامی پاکی و خدمتگزار بودن است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی ظهر دوشنبه در جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی و معاون سیاسی و معاون عمرانی فرمانداری چرام، افزود: انقلاب اسلامی متفاوت از انقلاب‌های دیگر است.

محمدی تصریح کرد: کسانی می‌توانند در مسیر خدمت موفق باشند که در مسیر آرمان‌های ارزشمند انقلاب از جمله امنیت، آرامش، رفاه و معیشت مردم حرکت کنند.

فرماندار چرام نیز ضمن تقدیر از زحمات سید الیاس افسردیر، پاداش معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری و سرتیپ خادمی در منصب برنامه ریزی و امور فرمانداری، گفت: تلاش‌های بسیاری در زمان این افراد انجام گرفته و مردم نیز فعالیت و اقدامات آنها را مشاهده کردند.

عبدالرحمان توفیقیان بیان داشت: در زمان قبول مسئولیت باید بپذیریم که درجهت رفاه حال و حل مشکلات مردم گام برداریم.

وی با بیان اینکه وقت و انرژی باید در اختیار مردم باشد، گفت: این مهم کمک می‌کند تا زمان پایان مسئولیت این زحمات به یادگار بماند و مردم به نیکی از آنها یاد کنند.

توفیقیان در ادامه ضمن تبریک به سه مسئول جدید شهرستان چرام افزود: مهم نیست عمر مسئولیت چقدر باشد، مهم آنست که تا زمانی که در مسند خدمتگزاری به مردم هستیم، برای رضای خدا و برای رفاه مردم و در جهت توسعه شهرستان حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه از زحمات سید الیاس افسردیر بخشدار اسبق مرکزی چرام، پاداش معاون امنیتی سیاسی و سرتیپ خادمی معاون امور عمرانی فرمانداری تقدیر و صمد امینی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان چرام، علی خردمند به عنوان معاون سیاسی، ولی سعادت نشان در منصب معاون عمرانی فرمانداری این شهرستان معرفی شدند.