مشهد ـ کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف از عصر فردا سه‌شنبه در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا عنایتی اظهار کرد: سامانه بارشی مزبور همراه با افزایش ابرناکی و وزش باد ظهر روز چهارشنبه از مرزهای جنوب شرقی خراسان رضوی خارج می‌شود و پس از آن جوی پایدار در استان حاکم می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت بارش باران در نیمه جنوبی و بخشی از نواحی مرکزی خراسان رضوی به صورت رگباری رخ خواهد داد و در نواحی سردسیر و کوهستانی به صورت بارش برف پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه روند افزایشی دمای هوا در خراسان رضوی تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش دارد و تا روز جمعه به ۱۶ درجه خواهد رسید و کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت از ۲ درجه زیر صفر به چهار درجه سلسیوس می‌رسد.

عنایتی افزود: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۳ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان مه‌ولات با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.