غزل نهانی گوینده «هدهد صبا» از ویژگی‌های این برنامه طنز که همزمان با جشنواره فیلم فجر روی آنتن رادیو صبا می‌رود سخن گفت.

غزل نهانی گوینده و سردبیر برنامه «هدهد صبا» درباره این برنامه رادیویی که در ایام چهلمین جشنواره فیلم فجر روی آنتن رادیو صبا می‌رود به خبرنگار مهر بیان کرد: پخش برنامه «هد هد صبا» در شبکه رادیویی صبا از مهرماه امسال شروع شد و در این برنامه تلاش کردیم با زبانی طنز در مورد اتفاقات حوزه فرهنگ و هنر با مخاطبان صحبت کنیم.

وی افزود: از آنجایی که برنامه با استقبال مواجه شد و در ارزیابی‌ها رتبه بالایی کسب کرد قرار شد در ایام جشنواره فیلم فجر این برنامه به صورت تخصصی به اتفاقات جشنواره فیلم فجر بپردازد.

سردبیر «هد هد صبا» تصریح کرد: تلاش می‌کنیم مخاطبان در جریان کم و کیف برگزاری جشنواره قرار گیرند و از آنجایی که جشنواره در دوره ۴۰ خود حاشیه‌های فراوانی داشته است نگاهی طنازانه به حال و هوای این روزهای جشنواره فیلم فجر خواهیم داشت.

وی درباره تمایزهای این برنامه با دیگر برنامه‌های سینمایی تصریح کرد: برنامه «هد هد صبا» برخلاف برنامه‌های مرسوم در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر تمام اتفاقات و رخدادها را از نگاه طنز ارزیابی می‌کند. هر چند کاری سخت و راه رفتن روی لبه تیغ است اما هیچکس از نگاه طنز و گاه گزنده این برنامه در امان نیست به خصوص مدیران و برگزار کنندگان جشنواره که هر روز با شوخی و خنده آن‌ها را نقد می‌کنیم و انتظار پاسخگویی از جانب مدیران را داریم.

نهانی در پایان این رویکرد را نافی پرداختن به اخبار زرد دانست و گفت: تلاش ما فاصله گرفتن از خبرهای زرد و پرداختن به حرف‌های مهم اما به زبانی طنازانه است.

«هدهد صبا» به گویندگی و سردبیری غزل نهانی و تهیه کنندگی سینا محمدحسن هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۴:۳۰ از شبکه رادیویی صبا پخش می‌شود.