خرم‌آباد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد از برگزاری جشنواره‌های مختلف دهه‌فجر در محلات این شهر خبر داد و گفت: همچنین برنامه «شب‌های انقلاب» در مساجد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد علی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد همزمان با ایام دهه فجر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این ایام برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در ۱۱ محله خرم آباد است.

وی با بیان اینکه این جشنواره‌ها با محوریت پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی در محلات یاد شده برگزار می‌شوند عنوان کرد: در هر محله این جشنواره‌ها در رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، دینی، قرآنی، فیلم، مستند، احکام و… برگزار خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد بیان داشت: همچنین افتتاحیه برنامه‌های ایام دهه فجر را در مرکز استان با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان را خواهیم داشت.

حجت الاسلام علی نیا با اشاره به استقبال بالای جوانان، نوجوانان و… از جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و… در محلات مختلف خرم آباد طی سال گذشته عنوان کرد: در سال گذشته بیش از چهار هزار نفر شرکت کننده مستقیم در این جشنواره‌ها را داشتیم و پیش بینی می‌شود که این تعداد در جشنواره‌های امسال به بالای پنج هزار نفر برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه «شب های انقلاب» در سطح مساجد شهر خرم آباد گفت: این برنامه نیز در ۱۰ مسجد بخش‌های مختلف خرم آباد شامل زاغه، بیرانشهر و… برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد، سخنران این برنامه را نماینده ولی فقیه در لرستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و مدیرکل اوقاف لرستان عنوان کرد و گفت: برنامه «شب های انقلاب» در قالب‌های مختلف سخنرانی، مسابقه، اهدای جوایز، گروه سرود و تواشیح برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی نیا همچنین از برگزاری برنامه‌های قرآنی، کارگاه‌های آموزشی، گفتمان‌های دینی، تولید محتوای فیلم، مستند و پخش آنها در صدا و سیمای لرستان و فضای مجازی طی ایام دهه فجر در مرکز لرستان خبر داد.