بجنورد- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی از اجرای بزرگترین پروژه طرح اقدام ملی مسکن توسط بنیاد برکت این نهاد خبر داد و گفت: هزار و ۱۶۸ واحد در دو شهرستان ساخته می شود.

علی شاهینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای تحقق سیاست‌های دولت ایران قوی مبنی‌بر تأمین مسکن ارزان‌قیمت برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های کم‌درآمد هزار و ۱۶۸ واحد مسکونی را در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های بجنورد و شیروان در دست اجرا دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی ادامه داد: زمین پروژه مسکن شهرستان بجنورد ۹۰ هزار مترمربع مساحت دارد که در آن هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی در حال ساخت می‌باشد.

وی افزود: این پروژه دارای ۶۲ بلوک در پنج طبقه ۲ واحدی و ۴ طبقه ۱۶ واحدی است که مجموع زیربنای آن بیش‌از ۴ هزار مترمربع می‌باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی اعتبار این پروژه را ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پروژه مسکن بجنورد قریب ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شاهینی در خصوص پروژه مسکن شیروان گفت: پروژه ساخت مسکن شهرستان شیروان ۴۸ واحدی و در زمینی به مساحت ۱۹۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

وی در پایان بیان داشت: این پروژه ۳ بلوک و دارای پنج‌طبقه ۱۶ واحدی است که در مجموع ۲ هزار و ۸۸۰ متر مربع زیربنا و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.