کرمانشاه- فرماندار هرسین ازافتتاح ۵۰ پروژه عمرانی اقتصادی و کشاورزی در ایام الله دهه فجر در شهرستان هرسین خبر داد.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهار پروژه بزرگ اقتصادی در نخستین روز ایام الله دهه فجر شهرستان هرسین افتتاح و کلنگ زنی شد و در دهه فجر امسال بیش از ۵۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و کشاورزی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان هرسین افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان هرسین به مناسبت نخستین روز از دهه مبارک فجر چهار پروژه بزرگ اقتصادی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۳۰ نفر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرماندار هرسین تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل افتتاح ۲ واحدهای پرواربندی بره ۳۰۰ راسی و گوساله ۱۵۰ راسی، افتتاح واحد بسته بندی مواد غذایی و همچنین کلنگ زنی واحد صنعتی بسته بندی خشکبار است.

کنجوریان بیان کرد: توسعه و ایجاد واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی و دامی و همچنین برنامه ریزی به منظور صادرات تولیدات این واحدها به خارج از استان کرمانشاه را از مهمترین اهداف پیش رو است.

وی ادامه داد: توسعه شهرک صنعتی، حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و احیای واحدهای صنعتی راکد از دیگر برنامه‌های پیش رو است.

کنجوریان گفت: اجرای پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب، عمران شهری و روستایی، اصلاح و توسعه شبکه‌های برق رسانی، توسعه خدمات و احداث مراکز بهداشتی درمانی، ایجاد واحدهای پرواربندی دام سبک و سنگین و بسته بندی مواد غذایی و خشکبار بخشی از طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان هرسین است.

فرماندار هرسین خاطر نشان کرد: اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و هنرهای تجسمی، مسابقات ورزشی، نشست‌های کتابخوان و برگزاری میز خدمات و ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم بخشی دیگر از برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر در این شهرستان اجرا خواهد شد.