کرمانشاه- معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حمایت و خدمت رسانی به محرومین پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال عصر چهارشنبه در آئین اهدای ۴۰۰ جهیزیه به زوج‌های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه که در سالن بهمن شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از یادگاری‌هایی که به دستور خود امام راحل (ره) تأسیس شده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) به واسطه‌ی امام راحل (ره) و توجه ایشان به محرومین و کسانی که مورد ظلم واقع شده‌اند در ۴۲ سال خدماتی به این قشر ارائه داده که تمام این خدمات به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: توجه به قسمت‌های مختلف جامعه و کمک رسانی به افراد نیازمند از خدماتی بوده که افراد در کمیته امداد امام خمینی (ره) به میدان آمده و خدمت‌رسانی کردند.

خوش اقبال بیان کرد: این نهاد که به دستور خود امام خمینی (ره) تأسیس شده در آن زمان پیشگام و در حال حاضر در رأس نظام اسلامی مقام معظم رهبری بوده و برای خدمتگزاری خصوصاً برای قشر آسیب پذیر پیشتاز هستند.