بوشهر- مدیرکل دفتر امور زمین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: همه ظرفیت‌ها را به کار می‌گیریم تا مشکل زمین‌های اهالی چاه‌مبارک شهرستان عسلویه رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مجیدی عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان چاه‌مبارک اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی در مورد مشکلات مطرح شده توسط مسئولان چاه مبارک بیان کرد: اسناد منازل مسکونی واقع در طرح هادی با سابقه دیرینه، تصرف و ساخت و ساز و همچنین درخواست تجدید نظر در نرخ اراضی واگذاری در سطح بخش از مهمترین مسائل مطرح شده بود.

مدیرکل دفتر امور زمین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: مقرر شد بنیاد مسکن شهرستان نسبت به حل مشکلات زمین و قرارداد اقدام لازم معمول و همچنین با انتخاب کارشناسان، نسبت به بررسی قیمت اراضی واگذاری اقدام کند.

مال الله محمدی بخشدار چاه مبارک در این جلسه در خصوص مشکلات شهروندان از جمله اراضی فاقد قرارداد، اسناد منازل مسکونی واقع در طرح هادی با سابقه دیرینه، تصرف و ساخت و ساز و همچنین درخواست تجدیدنظر در نرخ اراضی واگذاری در سطح بخش مطالبی بیان کرد.

روستای گردشگری هاله مقصد بعدی مدیرکل دفتر امور زمین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود که در آن نشست نسبت به بررسی طرح گردشگری و مشکلات زیر ساختی در حوزه مسکن مطالبی مطرح شد و در خصوص رفع مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ گردید.