گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: نقد دلسوزانه رسانه ها باعث ارتقاء سطح فعالیت ها شده و به نظام و دولت کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مهاجر، شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی با اعضای بسیج رسانه گلستان اظهار کرد: دولت جدید در ابتدای راه بوده و باید آنها انرژی مثبت بدهید تا بتوانند اهداف خود را پیاده کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: رسانه‌ها نبایدها حائل آن شوند که صدای مردم درست شنیده نشود و ما دست رسانه‌ای که مشکل مردم را بیان کند، می‌بوسیم.

وی بیان کرد: دشمن طبل ناکارآمدی را به صدا درآورده است و ما نباید با برخی از اقدامات آب در آسیاب دشمن بریزیم.

مهاجر ادامه داد: استان گلستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری دارند اما تاکنون نتوانسته از تمامی این ظرفیت‌ها استفاده کنند و در این راه رسانه‌ها می‌توانند اثرگذار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه نقدها باید دلسوزانه باشند، عنوان کرد: رسانه‌های گلستان قرار است حرف دو میلیون نفر را بیان کرده و باید مصالح استان در نظر گرفته شود.

وی تأکید کرد که افراد و پست‌ها می‌روند اما آنچه می‌ماند جریان سازی است.

مهاجر با انتقاد از اینکه از شورای اطلاع رسانی گلستان تنها یک نام باقی مانده است، بیان کرد: کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی را در بدو ورود به این سمت فعال کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اضافه کرد: باید نقش، ظرفیت و اهمیت جایگاه رسانه‌ها را در دستگاه‌های مختلف جا بیندازیم‌.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در انتصابات دارای هویت شده‌اند، گفت: توقع مردم و انتظارات آنها به جا است چون آنها گلایه مندانه پای صندوق آمدند و انتظار دارند که تغییرات ایجاد کند.

مهاجر تاکید کرد: ما حامی رسانه‌ها هستیم و در مواد قضایی و مانند آن از آنها حمایت خواهیم کرد.

گفتنی است در ابتدای جلسه اهالی رسانه دغدغه‌ها و مشکلات خود را بیان کردند.