گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت هم‌گرایی بین مسئولان گفت: اختلافات و فتنه‌ها، از مباحثی است که از داخل می‌تواند به کشور لطمه وارد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری صبح پنجشنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار به میزبانی سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه به برکت فداکاری، ایثار و رهبری معمار انقلاب و خون شهدا در این فضای ارزشمند نظام‌جمهوری اسلامی نفس می‌کشیم و بدهکار شهدا و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم، ابراز کرد: ما باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و این فضای ارزشمند را بدانیم.

وی با بیان اینکه ما مدیون امام عظیم الشان و فداکاری، شجاعت و شهامتی هستیم که در دوران خفقان و استبداد به وجود آمد، افزود: نظام، نظام مقدس است و هیچ احدی نمی‌تواند آن را انحصار کند از سوی دیگر باید دانست که بسیاری که انقلاب را متعلق به خود می‌دانستند، از قطار انقلاب پیاده شده و در بعضی مواقع در مقابل انقلاب ایستادند که امروز به زباله دان تاریخ پیوستند.

عضو خانه ملت با بیان اینکه کسانی که در مقابل نظام ایستادند، به نظام، انقلاب، شهدا و امام خیانت کردند، گفت: امام راحل مسیر را به ما نشان داد، با شهادت و ایثار آشنا کرده و راه و مسیر را به ما نشان دادند، تاکید کرد: امروز نیز صیانت و سلامت نفسی، که رهبر عظیم الشان ما دارند، در دنیا بی نظیر است.

مطهری افزود: اختلافات داخلی و فتنه‌ها، از مباحثی است که از داخل می‌تواند به نظام و کشور لطمه وارد سازد همه ما باید دست به دست دهیم تا مشکلات و دغدغه‌های موجود را با همدلی و همسویی برطرف کنیم.