همدان- مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: «پیراهن، لُنگ، سرتاسری» برگزیده طراحی صحنه نمایش جشنواره کشوری تئاتر سردار عشق شد.

امین لطفی شهپر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تئاتری به نام «پیراهن، لُنگ، سرتاسری» در جشنواره کشوری تئاتر «سردار عشق» که در شیراز برگزار شد، موفق به دریافت لوح تقدیر در بخش طراحی صحنه شد، عنوان کرد: این کار به نمایندگی از استان همدان و از تولیدات مدیریت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این جشنواره شرکت کرده بود.

وی ادامه داد: این تئاتر روایت سه زن است که در بخش زنانه غسالخانه خرمشهر در آخرین ساعات و روزهای سقوط و اشغال خرمشهر توسط رژیم بعثی حال انجام وظیفه هستند و شک دارند که همچنان حضور داشته باشند تا شهدا را آماده مراسم تدفین کنند یا غسالخانه را ترک کنند.

مدیر هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: نویسنده این تئاتر، محسن سراجی، کارگردان آن نساء بخشی، مهسا موافق نیز دستیار کارگردان و مشاورین کارگردان این تئاتر بهنام میرزایی و مهدی روزبهانی هستند.

لطفی شهپر با بیان اینکه بازیگران این تئاتر، فروزان حسینی، نساء بخشی، زهرا عزتی و معزه طاهری هستند، اظهار کرد: نوازنده دف و تنبور این تئاتر، سینا ارجمندی فرد، مدیر صحنه آن نیز حسن عزیزی است.

وی با اشاره به اینکه احسان آزادجو و نساء بخشی طراحان صحنه این تئاتر هستند، گفت: اجرای صدا و گریم برعهده سمانه رضایی اقتباس و اجرای نور برعهده امیرحسین زنگنه مهران بوده است.