پردیس- استاندار تهران با اشاره به اینکه تعیین تکلیف شهردار بومهن معطل رفع اختلاف مجلس و دیوان عدالت است گفت: اگر تا هفته آینده تکلیف روشن نشود استانداری به نیابت از شورا، شهردار تعیین میکند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر شنبه در حاشیه افتتاح مرکز اورژانس در شهر پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به تعیین تکلیف شهردار ۵ شهر استان تهران اظهار داشت: تعیین تکلیف شهردار بومهن معطل رفع اختلاف مجلس و دیوان عدالت بوده و هم اکنون حل مسئله از اختیار استانداری خارج شده است.

منصوری در خصوص تعیین شهردار بومهن عنوان داشت: اگر مجلس و دیوان عدالت تا هفته آینده حکم نهایی برای شهردار بومهن را صادر نکنند، استانداری به نیابت از شورا، شهردار بومهن را تا هفته آینده معرفی می‌کند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه گسترش اومیکرون در استان تهران چشمگیر شده است بیان داشت: تعداد بستری‌ها و مراجعان بسیار بالا بوده و این بیماری با اعمال محدودیت کنترل نمی‌شود و تنها راه مراقبت، رعایت دستور العمل بهداشتی است و تزریق دز سوم واکسن یاد آور است.

وی گفت: در استان تهران مراجعه برای دریافت دوز سوم تا ۳۲ درصد افزایش داشته اما این رقم باید به بالای ۸۰ تا ۹۰ درصد برسد تا یک ایمنی جمعی و عمومی را در سطح استان شاهد باشیم.

منصوری اظهار داشت: تزریق دوز یادآور کرونا احتمال ابتلاء به این ویروس را تا ۵ برابر کاهش می‌دهد و از تمام هم استانی‌ها درخواست داریم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون دوز سوم و یادآور خود را دریافت کنند.