رشت- رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به همدلی نیروهای انقلابی برای خدمت رسانی به محرومان، گفت: در دو سال گذشته ۴۲ هزار واحد مسکن مددجویی در کشور ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی ظهر سه شنبه در مراسم کلنگ زنی مرحله سوم و احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در گیلان با اشاره به همدلی نیروهای انقلابی برای خدمت رسانی به محرومان، اظهار کرد: نهادهای انقلابی در این ۴۳ سال درس ایثار و همدلی و خدمت به مستضعفان را به همگان نشان دادند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه سپاه پاسداران وظیفه خود می‌داند که برای رفع محرومیت‌های جامعه گام بردارد، افزود: یکی از رسالت‌های سپاه و بسیج، نشان دادن کارآمدی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن محرومان به یک هدف در سپاه تبدیل شده است، تصریح کرد: محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر در دستور کار سپاه است.

سردار زهرایی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان کمیته امداد امام خمینی و سپاه پاسداران در حوزه اشتغال زایی و ساخت مسکن محرومان، گفت: طی دو سال گذشته ۴۲ هزار مسکن محرومان در کشور ساخته شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به محرومان از اهداف انقلاب اسلامی ایران است، بیان کرد: برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم از هیچ کوشش و اقدامی دریغ نمی‌کنیم و همواره در کنار مردم خواهیم بود.