تعدادی از اعضای شورای شهر پیشنهاد مجازی شدن جلسات شورا به علت شیوع مجدد سویه اومیکرون را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان چهل و ششمین جلسه شورا، مهدی عباسی و چند نفر دیگر از اعضای شورا پیشنهادی در خصوص مجازی شدن جلسات شورا را مطرح کردند.

عباسی در این خصوص گفت: با توجه به شرایط کرونا و ابتلای برخی اعضا، پیشنهاد می‌کنم که جلسات صحن به‌صورت مجازی یا به صورت ترکیبی مجازی و حضوری هم برگزار شود تا اعضای درگیر به ویروس نیز بتوانند به‌صورت مجازی مشارکت داشته باشند و رأی آن‌ها محسوب شود.

در ادامه سوده نجفی نیز در همین راستا متذکر شد و گفت: طبق مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا، جلسات اداری در فضای بسته باید با سقف ۳۰ نفر به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شود و این درحالی است که مدت جلسات شورا بیش از ۹۰ دقیقه و با حضور تعداد بیش از سی نفر برگزار می‌شود.

امانی هم با تأیید و تکرار تذکر نجفی افزود: طبق مصوبات شورای عالی مبارزه با کرونا، جلسات اداری در فضای بسته باید با سقف ۳۰ نفر برگزار شود؛ اما همین امروز بالای ۴۰ نفر شامل اعضا و مشاورین و اهالی رسانه در جلسه حضور دارند. لذا پیشنهاد می‌کنم که این سقف ۳۰ نفر حفظ شود و دیگران به صورت مجازی شرکت کنند و این محدودیت فقط شامل رسانه‌ها نباشد.

سروری در پاسخ به درخواست اعضای شورا اظهار داشت: این موضوع را با ریاست شورا در میان خواهم گذاشت و بر اساس نظر هیأت رئیسه شورا اعلام نظر خواهد شد.