بیرجند- معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال ۲۹۱ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی خبر داد و گفت:اختتامیه این جشنواره ۹ اسفند در استان برگزار می شود.

سید علی زمزم در گفتگو با خبر نگار مهر اظهار کرد: ۲۹۱ اثر از ۱۶۳ هنرمند خوشنویس از ۲۰ استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۱۳ اثر از ۱۲ هنرمند خوشنویس خراسان جنوبی است

به گفته وی هجدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی از سری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که در سه سال گذشته به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود و داوری بخش نستعلیق را امیر احمد فلسفی و علی اشرف صندوق آبادی، بخش شکسته ید الله کابلی و مهدی اسماعیلی مود و نسخ و ثلث را احمد عبدالرضای و علی رضائیان بر عهده دارند.

زمزم اضافه کرد :۹ اسفند همزمان با شب عید مبعث رسول اکرم (ص) اختتامیه این جشنواره در استان برگزار و از صاحبان آثار بر تر تقدیر خواهد شد.

وی برپایی دو نمایشگاه آثار علی حاجی، جوان‌ترین فوق ممتاز خراسان جنوبی و نمایشگاه آثار علی طوسی و محمد فانی را از خراسان رضوی و مهدی اسماعیلی مود از خراسان جنوبی را از برنامه‌های هنری این جشنواره اعلام کرد.

به گفته وی دو کارگاه صفحه آرایی و قطعه بندی آثار خوشنویسی با تدریس نبی زاده و کارگاه آشنایی با خط لاتین توسط ایزدپناه برگزار شد.