کرمانشاه- معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: جزئیات راهپیمایی ۲۲بهمن در کرمانشاه اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال ظهر سه شنبه در نشست برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر و ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در طول ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات برجسته ای در زمینه‌های رفاهی، امنیتی و توسعه‌ای به کردم میهن اسلامی صورت گرفته است که پیشرفت آنها نیازمند توجه بیشتر است.

وی با تاکید بر مسئولیت پذیری قشر جوان در جامعه، افزود: نسلی که امروز قصد پذیرش مسئولیت در جامعه را دارد باید بپذیرد که بار سنگین مسئولیت را بر دوش بکشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خدماتی که نظام در طول ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای جامعه داشته می‌تواند برای نسل جدید امیدواری ایجاد کند و باعث عزت و سربلندی بیشتر آنها شود.

خوش اقبال بیان کرد: شاخصه‌های توسعه انسانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی که منجر به پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی و عمرانی شده با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: امروزه جایگاهی که جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا به دست آورده است حاصل دستاوردهایی است که با فشارها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان به آن رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استان کرمانشاه عنوان کرد: مخالفت گروه‌های ضد انقلابی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا آغاز شد و با روشی‌های مختلفی نیروهای مؤمن، متعهد و انقلابی را ترور کردند و پس از آن نیز هشت سال جنگ تحمیلی را در مقابل تمام دنیا برای ایران رقم زدند.

وی با اشاره به قسمتی از سخنان رهبری، تشریح کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری اگر خاطرات جنگ توسط افراد حاضر در آن زمان مطرح و ثبت نشود بی شک دیگران از این موقعیت سو استفاده کرده و معلوم نیست چه مطالبی را چگونه برای مردم تعریف و به ثبت می‌رسانند.

خوش اقبال با اشاره به وجود شرایط کرونایی، تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری به مانند سال گذشته به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از مراسم راهپیمایی و مذهبی متأثر از وضعیت کرونایی شده اما باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با روش‌های موجود و فرصت‌ها برای فعالیت در این مراسم انقلابی و مذهبی بیشتر تلاش شود تا این ایام به فراموشی سپرده نشوند.

معاون سیاسی امنیتی استان کرمانشاه از صدا و سیما و خبرگزاری‌ها خواست تا با اطلاع رسانی دقیق و درست در مدت کم باقی مانده تا روز ۲۲ بهمن، مردم را از شیوه مراسم ویژه ۲۲ بهمن ماه مطلع کنند.