دادستان کل تاجیکستان به همراه هیئت همراه از دستاوردهای الکترونیکی دستگاه قضایی در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف رحمان احمدزاد دادستان کل کشور تاجیکستان که به تهران سفر کرده است صبح چهارشنبه با حضور در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه ضمن دیدار با محمد کاظمی فرد رئیس این مرکز با اقدامات صورت گرفته در زمینه هوشمندسازی فرآیندهای قضائی آشنا شد.

در این دیدار رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه ضمن تشریح دستاوردهای این مرکز جهت ارائه خدمات الکترونیک قضائی به مردم، به معرفی برخی از سامانه‌های راه اندازی شده از جمله سامانه احراز هویت برخط، دادگاه‌های برخط، سامانه ابلاغ و ثنا، اپلیکیشن عدالت همراه، سامانه صدور گواهی عدم سو پیشینه، پابند الکترونیک و … پرداخت و عنوان کرد: این مرکز آمادگی دارد تجربیات خود را در زمینه هوشمند سازی فرآیندهای قضائی در اختیار دستگاه قضائی کشور تاجیکستان قرار دهند.

در ادامه یوسف رحمان احمدزاد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، خواستار همکاری و انتقال تجربیات و دانش فنی در زمینه ارائه خدمات قضائی به صورت الکترونیکی قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به دستگاه قضائی جمهوری تاجیکستان شد.