یاسوج_ سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: اوقاف و امور خیریه استان حمایت در تامین تجهیزات بیمارستان شهید بهشتی را در دستور کاری قرار داده و ما را یاری کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام نیازی در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، افزود: با توجه به اینکه بخشی از این بیمارستان در مالکیت اداره اوقاف و امور خیریه استان است، از مدیر کل اوقاف تضاضا می‌شود در راستای کمک به بیمارستان و بیماران و کسانی که که توان پرداخت هزینه‌های درمانی خودشان را ندارند، در این امر یاری گر آنان باشند و حداقل بخشی از تجهیزات پزشکی و دارو را جهت بیماران تأمین کند.

یاری با ارائه گزارش اجمالی از فعالیت بیمارستان شهید بهشتی در سطح استان، اظهار داشت: این بیمارستان خدمات قابل توجهی در مدت بیش از چهار دهه به مردم استان داشت.

وی افزود: به همت همه همکاران سخت‌کوش این بیمارستان با هم‌دلی و هم‌افزایی در مسیر خدمت به نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف است و در این چهار دهه و در آستانه دهه پر فروغ فجر همچنان با جدیت پیش این راه ادامه دارد.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با یادی از شهدای عرصه سلامت، گفت: در این راه و در اوج بیماری کرونا بیش از صد نفر از همکاران ما در راه خدمت صادقانه در سنگر بهداشت و درمان جانشان را از دست دادند، ولی نامشان همچنان جاودانه است

وی در خصوص بیمارستان شهید بهشتی گفت: این بیمارستان نگین درمان استان بود و همکاران بنده در این چند دهه خدمات درمانی مطلوبی به همه مردم ارائه دادند که جا دارد به نمایندگی از کادر درمانی و پشتیبانی از آنها تشکر و قدردانی داشته باشم.

نیازی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به وضعیت خدمات‌رسانی به مردم گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و هر کاری برای ولی نعمتان خودمان انجام دهیم، بازهم جای خدمات رسانی شایسته‌تری به این مردم وجود دارد.

در ادامه این دیدار، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: وقف یکی از سنت‌های بسیار مهم دین مبین اسلام است که جایگاه خاصی در کشور دارد و در استان نیاز به زمینه سازی و تشویق مردم به وقف دارد.

حجت‌الاسلام عباس نصیر الاسلامی افزود: در زمینه نهادینه شدن مسئله وقف در حوزه بهداشت و درمان در استان همکاری دوجانبه دانشگاه علوم پزشکی و اوقاف و امور خیریه استان مثبت و سازنده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آمادگی داریم تا در این زمینه همکاری و تعامل مناسبی با دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی در راستای اهداف مرتبط داشته باشیم و در این راه قطعاً کمک شایسته ای به حوزه درمان و به خصوص بیمارستان شهید بهشتی داریم.

نصیر الاسلامی خواستار تداوم برگزاری جلسات بین دانشگاه علوم پزشکی، خیرین سلامت و اوقاف و امور خیریه استان در راستای کمک به بهداشت درمان شد.