بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در دهه فجر امسال ۱۸۳ میلیارد تومان پروژه در شهرستان تنگستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح پنجشنبه در دهمین روز از دهه فجر فجر انقلاب اسلامی در رونمایی از گلزار شهدای گمام شهر آباد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز شهدا ناظر با رفتار و عملکرد ما هستند اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار و هرچه داریم از شهدا است و ما مدیون شهدا هستیم.

وی بیان کرد: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اقدامات مؤثر و کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی که در طول ۴۳ سال گذشته صورت گرفته باید برای نسل‌های بعد از پیروزی انقلاب تشریح کرد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در ایام الله دهه فجر انقلاب در شهرستان ۴۱ پروژه عمرانی، آموزشی، فرهنگی، برق، گاز و.. با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی به صورت ماشین و موتوری انجام خواهد شد از همه مردم دعوت کرد که در این آئین حضور داشته باشند.

لطفی خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند انقلاب و معمار کبیرش و شهدای، پشتیبانی خود از رهبر معظم انقلاب را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از اندیشه‌های انقلابی و خواست آنان برای تداوم نظام و آرمان‌های است، اظهار داشت: مردم ولایی تنگستان با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به انقلاب ادای دین می‌کنند.

فرماندار تنگستان یادآور شد: برای احداث گلزار دو شهید گمنام در شهر آباد اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین در آئینی جداگانه پروژه آسفالت کوچه و معابر شهر آباد به طول سه کیلومتر و عرض هشت متر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.