اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پویش پرچم افتخار جبهه عزت و شرافت خانواده‌های ایرانی است تا با افتخار تمام پرچم ۳ رنگ جمهوری اسلامی ایران را بر درب منازل نصب کنند.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه فجر پویش پرچم افتخار سرود عزت در استان اردبیل نیز با همکاری نهادهای انقلابی و تشکل‌های مردمی به شکل باشکوه برگزار شد تا بر سر درب منازل هر خانواده پرچم ۳ رنگ جمهوری اسلامی ایران را نصب و راه‌اندازی کنند.

وی پرچم انقلاب اسلامی را پرچم افتخار، عزت و شرافت هر ایرانی توصیف کرد و گفت: در قالب این پویش سعی می‌شود تا خانواده‌های ایرانی عشق و علاقه خود را به وطن آبا و اجدادی خود نشان داده و به نوعی حافظ و صیانت‌کننده انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم ۴۳ ساله آن باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: دشمن در این ۴۳ سال به حربه‌های مختلف سعی کرده تا این ملت را از ادامه مسیر مأیوس و ناامید کند اما آنچه که نور امید را در دل این ملت زنده نگه داشته، بیگانه‌ستیزی و دوری از هرگونه وابستگی به نظام غرب و شرق بوده که امروز زمینه عزت و عظمت ایرانیان را در عرصه داخلی و خارجی فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده افزود: ما همچنان تبعیت و پیروی خود را از راه آرمانی امام و شهدا ادامه می‌دهیم و با اخلاص تمام در مسیر عزتمند ولایت سعی داریم تا از این مرز و بوم صیانت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: پویش پرچم افتخار سرود عزت زمینه خوبی را در برانگیختن احساسات معنوی و ارزشی ایرانیان فراهم کرد و ما در این ایام بیش از ۲ هزار پرچم کشورمان را تقدیم اهالی استان کردیم تا در نصب و راه‌اندازی آن جلوی منازل خود سهم کوچکی را در شادی عید بزرگ انقلاب انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم در دهه چهارم انقلاب نیز مسیر پیشرفت و عزت این کشور به صورت روزافزون مورد توجه قرار گرفته و دشمنان بیش از هر زمان در اهداف شوم خود مأیوس و ناامید شوند.