گناوه- امام جمعه گناوه گفت: خط درگیری امروز ما با دشمن یک جنگ ترکیبی است و به تعبیر فرمایش رهبری راهبرد مقابله با این جنگ ترکیبی، جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید مطهری بر این باور بود که انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب همانند انقلاب‌ها و رهبری‌ها که پیامبران الهی در طول تاریخ جامعه بشری انجام دادند.

امام جمعه گناوه افزود: ۲۲ بهمن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سقوط ۲۵۰۰ ساله ستمشاهی در سال ۵۷، برگرفته از انقلاب پیامبران الهی است که در طول تاریخ جامعه بشریت انجام دادند.

وی گفت: همانگونه که پیامبر گرامی اسلام (ص)، به عنوان پیامبر خاتم، برای نجات انسان‌ها از طرف خداوند مبعوث به رسالت می‌شود تا مردم را از اسارت و جهالت و استعمار نجات دهد، رهبر عظیم الشان انقلاب (ره) راه آنها را تداوم داد و کشور را از ظلم و ستم ظالمان و مستکبران نجات داد.

امام جمعه گناوه افزود: اگر پیروزی انقلاب در سال ۵۷ یک معجزه بود استمرار و ۴۳ سالگی آن معجزه بزرگ‌تر است.

وی گفت: در اصل انقلاب دشمن غافل شد و تصور نمی‌کرد که مردم بتوانند حکومت ستمشاهی را سرنگون کنند اما استمرار آن معجزه بزرگ‌تر بوده است.

وی گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف کمر همت بست تا انقلاب اسلامی را حذف کند اما همه نقشه‌های آنها خنثی شده است و علیرغم همه مشکلات مردم نسبت به انقلاب و آرمان‌ها و اهداف آن پایند و امروز به کوری چشم این دشمنان وارد ۴۴ سالگی انقلاب شدیم.

امام جمعه گناوه ادامه داد: امروز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، علیرغم وضعیت کرونا و مشکلات فراوانی که وجود دارد، مردم در حماسه یوم الله ۲۲ بهمن حضور حماسی یافتند و حضور خود را به رخ دشمنان کشیدند.

حجت الاسلام رکنی یادآور شد: خط درگیری امروز ما با دشمن یک جنگ ترکیبی که دشمن علیه نظام راه انداخته است به تعبیر فرمایش رهبری راهبرد مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است که در دیدار اخیر خود نیز فرمودند جهاد تبیین یک فریضه فوری و قطعی است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: امروز نباید از جنگ ترکیبی دشمن غافل شد و به تعبیر فرمایش رهبری همه رسانه‌ها باید به میدان بیایند و روایت صحیح را برای نسل انقلاب بیان کنند.

امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه دشمن امروز درصدد تحریف واقعیت‌ها است بیان کرد: کشور ما در عرصه‌های مختلف با همه تهدیدها و تحریم‌ها جایگاه خوبی را به دست آورده است و به تعبیر فرمایش رهبری نباید برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی بر این پیشرفت‌ها گردوغبار بنشاند.

وی تصریح کرد: خدمات زیادی در طول چهار دهه عمر بابرکت نظام مقدس اسلامی انجام شده است که نباید نادیده گرفته شوند.

وی با اشاره به تاکید و توصیه رهبری بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا گفت: این توصیه‌ها با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز باید مدنظر همه قرار گیرد.

امام جمعه گناوه از تلاش‌ها و زحمات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، ستاد دهه گرامیداشت دهه مبارک فجر و همه دست اندر کاران برنامه‌های این دهه در شهرستان تقدیر و تشکر کرد