شهردار تهران از افتتاح چندین پروژه شهری در مناطق مختلف شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری با گرامیداشت دهه مبارک فجر و میلاد امام جواد (ع) عنوان کرد: ورود به چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی و بیش از چهار دهه ایستادگی و مقاومت بر شعارها نویدبخش آینده‌ای بسیار درخشان است که به لطف الهی این انقلاب نصیب ملت عظیم‌الشان ایران و ملل مظلوم جهان شد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مسیر رصد و شکوفایی خود را ادامه می‌دهد، عنوان کرد: نقش امام عظیم‌الشان و رهبری معظم انقلاب و نقش ملت رشید اعم از زنان، مردان و جوانان و تک تک کسانی که با ایثار و فداکاری خود انقلاب را صیانت کردند و به‌ویژه شهدای عظیم‌الشان که برای ما افتخار خلق کردند، قابل توجه و مهم است.

وی تصریح کرد: در مدیریت شهری امروز بیش از ۲۰۰ پروژه کوچک و بزرگ را در کنار هم افتتاح می‌کنیم که بخشی از این پروژه‌ها به‌صورت مجازی افتتاح خواهد شد.

شهردار تهران با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهری در مناطق ۱۵،۱۸ ،۱۹ و ۵ عنوان کرد: سایر مناطق نیز پروژه‌های خود را افتتاح می‌کنند.

زاکانی با اشاره به افتتاح زیرگذر عابرپیاده محمدعلی جناح تصریح کرد: این پروژه که به همت شهرداری منطقه ۵ و شرکت مترو رقم خورد، پروژه‌ای است که طبق گزارش قریب به چهار سال راکد مانده بود و سال گذشته به واسطه عدم وجود این زیرگذرها سه نفر از همشهریان به رحمت خدا رفتند.

وی تاکید کرد: یک مو از سر همشهری ما کم شود حادثه بزرگی است چه رسد که سه خانواده داغدار شوند.

زاکانی اظهار کرد: امیدواریم در آینده بتوانیم گسترش خدمت‌گذاری را به نحو احسن داشته باشیم و در مشارکت با توانمندی‌های مردمی و ایجاد زمینه حضور مردم و تلاشگرانی که در پیشرفت تهران بزرگ همت خود را معطوف می‌دانند بتوانیم همکاری داشته باشیم.

شهردار تهران در پایان تاکید کرد: در آغاز چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی با مردم پیمان می‌بندیم که لحظه‌ای از خدمت و ایجاد زمینه پیشرفت تهران کوتاه نیاییم.