شهرکرد- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام دهه مبارک فجر بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه توسط کمیته ایثار و شهادت در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبرز نجفی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای عشایری، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که در حفظ ارزش‌های انقلاب ثابت قدم هستند.

وی با اشاره به برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط کمیته ایثار و شهادت در دهه مبارک فجر در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در این دهه بیش از ۴۰ یادواره شهدا در استان برگزار شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه‌های تبیینی دهه فجر با محوریت ۳۰ مسجد در استان برگزار شد.

نجفی با بیان اینکه این کنگره ملی شهدای عشایری با شعار «۱۰ هزار شهید، ۱۰ هزار خدمت» برگزار می‌شود، گفت: این مهم با هدف محرومیت زدایی در کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این کنگره در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، افزود: کنگره ملی شهدای عشایری برنامه بزرگ فرهنگی و تاریخی است که باید از این فرصت به خوبی برای معرفی شهدای عشایری به جامعه استفاده کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: مردم استان همیشه نشان دادند و ثابت کردند که در راستای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب قدم خواهند برداشت و در این مسیر کوتاه نخواهند آمد.