اصفهان - جانشین ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در کاشان گفت: برگزاری هرگونه تجمع از جمله مراسم اعتکاف در کاشان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مزروعی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا و سویه جهش یافته این ویروس موسوم به اومیکرون در سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: شرایط کنونی کاشان باعث شده است که رنگ کرونایی شهرستان کاشان به قرمز تبدیل و این یک هشدار جدی برای مردم و مسئولین است.

وی با اشاره به مراجعه زیاد مردم به مراکز درمانی و تشخیصی در سطح شهرستان کاشان ابراز داشت: شرایط کاشان به گونه‌ای است که ظرفیت مراکز درمانی کاشان و در حال تکمیل است.

جانشین ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در کاشان با بیان اینکه طبق بند چهار مصوبات یکصد و پنجمین جلسه ملی ستاد مبارزه با کرونا برگزاری هرگونه مراسم شخصی از جمله عزا و شادی و تجمع ممنوع است، تصریح کرد: بر این اساس برگزاری ویژه برنامه معنوی عبادی اعتکاف نیز در سطح شهرستان کاشان حتی با مبنا قراردادن شیوه نامه‌های بهداشتی در شرایط کنونی ممنوع است.

وی تاکید کرد: از عموم شهروندان کاشانی تقاضا داریم ضمن احترام به حقوق شهروندی و مراعات حال دیگران و ضمن استفاده از ماسک و کاهش حضور در محافل اجتماعی از برگزاری هرگونه مراسم مذهبی و یا ملی خودداری کنند.