استاندار قم با تسلیت عروج مهدی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: کارنامه درخشان این سردار شجاع و دلاور، سرشار از مجاهدت‌ها و سلحشوری‌های افتخارآمیز است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم با صدور پیامی، عروج ملکوتی جانباز سرافراز دفاع مقدس و فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار قم بدین شرح است:

عروج ملکوتی دوست و همرزم عزیزم سردار سرافراز و جانباز دفاع مقدس، مهدی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) همرزم شهید زین‌الدین که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی و جراحت شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست، موجب تأسف و تالم فراوان گردید.

حیات پر برکت و کارنامه درخشان این سردار شجاع و دلاور، سرشار از مجاهدت‌ها و سلحشوری‌های افتخارآمیزی است که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های الهی نظام از خود به یادگار گذاشته است و بدون شک نام نیک و خدمات ارزنده ایشان هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

به روح پرفتوح آن فرمانده شجاع و جهادی سپاه اسلام خالصانه درود می‌فرستم و با تسلیت این ضایعه تلخ به خانواده محترم، فرزندان داغدار و دوستان و همرزمان ایشان به ویژه مردم شریف و انقلابی استان قم، از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد بزرگ، علو درجات و جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده، صبر جمیل و اجر جزیل، مسالت دارم.