همدان- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: سپاه و بسیج از سرمایه‌های عظیمی برخوردار هستند که باید در تمامی عرصه‌ها حفظ و تقویت شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فارسی چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی؛ فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، سردار بشیری فرمانده تیپ ۴۳ امام علی (ع) و جمع کثیری از مسئولان استانی و شهرستانی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: خدمات و اقدامات ارزنده سرهنگ حسینی و مجموعه سپاه و بسیج طی سه سال گذشته به اندازه‌ای گسترده و ارزنده است که بیان آن در این مجال نمی‌گنجد و بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: اجرای طرح شهید سردار سلیمانی برای مقابله با کرونا، کمک‌های مومنانه، کمک به سیل‌زدگان و محرومان، بسیج سازندگی، ارتقای امنیت شهرستان با گشت‌های رضویون و رزمایش‌های امنیتی و دیگر خدمات سپاه و بسیج ملایر با فرماندهی خوب سرهنگ حسینی زبانزد خاص و عام است.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج و سپاه ملایر طی دو سال مقابله با کرونا و دیگر عرصه‌ها در کنار حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، همانند دوران دفاع مقدس وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه بنده افتخار دارم ۳۰ سال به عنوان عضو کوچکی از بسیج در کنار این شجره طیبه بوده‌ام و از هیچ تلاشی برای کمک به این مجموعه دریغ نکردم، عنوان کرد: سپاه و بسیج از سرمایه‌های عظیمی همچون سرمایه معنوی و اجتماعی برخوردار است که باید در تمامی عرصه‌ها حفظ و تقویت شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر خاطرنشان کرد: ارتباط معنوی سپاه و بسیج با ائمه اطهار (ع) قبل از ورود به مأموریت‌های کاری و عملیاتی به ویژه در زمان جنگ، رمز موفقیت آنها است.

فارسی با تصریح بر اینکه به واسطه این ارتباط معنوی و ارزش معنوی و روحیه ایثار، فداکاری و تقوای سپاه و بسیج است که دشمن از ما در هراس است، عنوان کرد: وجود سرمایه ۲۰ میلیون نفری بسیج، برگرفته از سرمایه اجتماعی و این امر است که سپاه و بسیج متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج متعلق به ملت ایران است و به اندازه‌ای گسترده است که همه را در خود جذب کرده و موجب افتخار و اقتدار ایران شده است.

فارسی با تصریح بر اینکه به فرموده امام راحل، سپاه و بسیج و ارتش ما جُندالله است و در عملکرد خود همواره این را ثابت کرده است، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم این دو سرمایه اجتماعی و معنوی سپاه و بسیج را تقویت کنیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر از اقدامات ارزنده سرهنگ حسینی تقدیر کرد و افزود: همچون گذشته از تمامی امکانات و ظرفیت‌های ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای شهرستان برای پیشبرد اهداف نظام و مجموعه سپاه و بسیج استفاده می‌کنیم.

در این آئین از خدمات و زحمات ارزنده و ماندگار «سرهنگ سیدجواد حسینی» طی سه سال تجلیل به عمل آمد و «سرهنگ علی‌اصغر فارسی» به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ملایر معرفی شد.

گفتنی است؛ «سرهنگ حسینی» با ارتقای جایگاه به عنوان فرمانده سپاه ناحیه همدان معرفی خواهد شد.