همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم همگرایی و استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف، خواستار مدیریت اموال مازاد دولتی در همدان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به موضوع جهاد تبیین عنوان کرد: ما موظفیم که عملکرد نظام اسلامی را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز، هجمه‌ها خیلی بیشتر از گذشته شده است و دشمنان ما سعی دارند تا عملکرد ۴۲ ساله نظام اسلامی را زیرسوال ببرند، گفت: باید طبق کلام امام (ه) در هر جایی، هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام دهیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبیین عملکرد اسلامی باید در دستور کار باشد، اظهار کرد: این روزها سرانه مطالعه در کشور نیز پایین است بدین ترتیب، صرفاً با استفاده نادرست دشمنان از فضای مجازی زحمات و اقدامات نظام اسلامی را زیر سوال می‌برند و باعث می‌شوند فشار و چالش‌های بیشتری بر روی مردم وارد شود.

وی با تاکید بر لزوم همگرایی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف، خواستار مدیریت اموال مازاد دولتی در همدان شد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه برای برخی از اموال باید فکر اساسی شود، گفت: بسیاری از اماکن زیر مجموعه ادارات خالی و بدون استفاده هستند؛ این درحالی است که باید از بیت المال برای مردم به نحو احسن استفاده شود.

وی خطاب به مسئولین مربوطه در برنامه و بودجه استان همدان نیز، خواستار عدالت در بحث توزیع منابع شد و گفت: پس از ۴۳ سال از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز در بحث عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه دچار مشکل هستیم و این امید وجود دارد که در سال آینده گشایش اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این راستا به مشکلات جاده‌ای و وضعیت آب در شهر فامنین اشاره کرد و گفت: باید عدالت در توزیع منمابع در دستور کار قرار گیرد.