سنندج- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سازمان تبلیغات یک نهاد مقدس است که بزرگترین هدف اسلام که تبلیغ می باشد را به پیش می برد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی روز یکشنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی کردستان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: باید برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب یک مبلغ واقعی باشیم.

وی افزود: از تلاش‌ها و خدمات حجت الاسلام حاتمیان در استان تقدیر می‌کنیم و برای حجت‌الاسلام رازیانی در این سنگر آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سازمان تبلیغات یک نهاد مقدس است که بزرگترین هدف اسلام که تبلیغ است را به پیش می‌برد.

ماموستا رستمی افزود: باید این مهم را مدنظر داشته باشیم که با تبلیغ دین بود که اسلام بر کفر پیروز شد و دستاوردهای بزرگ برای جهان اسلام محقق شد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: علما مبلغان وحدت و همبستگی در جامعه هستند و سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا نقش مهم و قابل تحسینی را بر عهده دارد.

ماموستا رستمی اظهار کرد: مبلغین باید با کسب علوم مختلف و به روز نگه داشتن خود با قدرت بیان، صبر و گذشت به تبلیغ آموزه‌های دینی در جامعه بپردازند.