سنندج - استاندار کردستان سازمان تبلیغات اسلامی را جزو نهادهای پیشگام در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و بر حمایت از این نهاد در استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا روز یکشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ضمن تاکید بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کردستان، گفت: تلاش در این راستا یکی از اولویت‌های دولت به شمار می‌رود.

وی افزود: علاقه و پیوند مردم و علمای استان کردستان با انقلاب و نظام مثال زدنی است و باید با روشنگری به نسل جوان آنها را با مبانی هویت بخش بیشتر آشنا کنیم.

وی حمایت از روحانیون شیعه و سنی در استان کردستان را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: حمایت از مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

زارعی کوشا از آمادگی استانداری برای کمک به فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: در این راستا سعی می‌کنیم که در حد توان از فعالیت‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی حمایت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این نشست، گفت: با استناد به منویات مقام معظم رهبری، کردستان استانی فرهنگی بوده و به همین دلیل باید در این راستا زمینه برای ارتقا استعدادهای استان را فراهم کنیم.

مهدی رمضانی افزود: مردم این استان بسیار فهیم، متمدن، با سابقه تاریخی بسیار قوی و ریشه‌دار هستند و تعصب و مهر و محبت نسبت به اهل بیت، در بین مردم مشهود است.

در این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام رازیانی را به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان معرفی کرد و از خدمات حجت الاسلام حاتمیان تقدیر کرد.