بجنورد-معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی گفت: باید با تشکیل گروه کاری با مسئولیت سازمان فنی و حرفه ای استان، هماهنگی‌های لازم برای جلوگیری از موازی کاری در حوزه مهارت آموزی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ زاده ظهر دو شنبه در جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های مهارت محور که منجر به تولید اشتغال شود از نیازهای مهم و ضروری روز جامعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی ادامه داد: آموزش‌های مهارت محور باید موجب ارتقا سطح علمی و توانمندی‌های جامعه هدف شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه آموزش‌های مهارتی در وزارت علوم، افزود: باید با تشکیل گروه کاری با مسئولیت سازمان فنی و حرفه ای استان، هماهنگی‌های لازم برای جلوگیری از موازی کاری در حوزه مهارت آموزی ایجاد شود.

بررسی راه حل اجرایی برای گذر از پیک مصرف برق در تابستان ۱۴۰۱ با استفاده از سیستم گرمایشی و سرمایشی با قابلیت ذخیره سازی انرژی ساخته شده توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان در استان از دیگر دستورکارهای این جلسه بود که بیگ زاده در این خصوص گفت: مطالعات و اقدامات انجام شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال و در شورای علمی مربوطه بررسی شود.