ارومیه – طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی «غلامحسین عماری» به عنوان «سرپرست فرمانداری ارومیه» معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ارومیه گفت: در جمهوری اسلامی ایران مردم در تمامی عرصه‌ها بر روی کار آمده و مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند.

رضا ابراهیمی، جابجایی‌ها در سطح مدیریتی را امری طبیعی اعلام کرده و افزود: با تغییر مدیران، تفکری جدید مسئولیت را بر عهده می‌گیرد تا سیاست‌های کل را در سطح شهرستان اجرایی کند.

وی همچنین اتخاذ تصمیمات را در نظام جمهوری اسلامی ایران براساس رأی مردم دانست و خاطرنشان کرد: با انقلاب اسلامی، مردم در تمامی عرصه‌ها بر روی کار آمدند و بی تردید در مردم سالاری دینی، مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه کشورمان همواره درگیر تحریم‌های ظالمانه بوده، افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و با نگاه به درون، در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به دنبال رفع مشکلات داخلی و خارجی است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات باید در بین مردم باشیم، تصریح کرد: مدیران با حضور در سطح جامعه و توجه ویژه به مناطق محروم، پیگیر رفع مشکلات مردم در خارج از دفاتر خود باشند.

در این مراسم غلامحسین عماری به عنوان سرپرست فرمانداری ارومیه معرفی و از خدمات رسول مقابلی فرماندار سابق ارومیه قدردانی شد.