قزوین - استاندار قزوین گفت: راهیان‌نور از معدود برنامه‌هایی است که فضای جهاد تبیین را فراهم کرده و این موضوع را پیش برده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی در نشست کاروان راهیان‌نور که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: راهیان‌نور فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های دفاع مقدس است.

استاندار قزوین اذعان کرد: هرچقدر فاصله بین نسل‌ها با حماسه آفرینان دفاع مقدس بیشتر می‌شود ضرورت حضور آن‌ها در مجموعه راهیان نور بیشتر می‌شود و لازم است سال‌های آتی تعداد نفرات بیشتری در این اردوها حاضر شوند تا ضمن افزایش دانش و بینش در این اردو از برکات مناطق دفاع مقدس نیز بهرمند شوند.

وی گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان نسبت به تبیین و جهاد تبیین می‌توان به این نکته اشاره کرد که راهیان‌نور از معدود برنامه‌هایی است که فضای جهاد تبیین را فراهم و چه بسا پیش برده است.

این مسئول ابراز کرد: با اجرای راهیان نور نگرش و پرداختن به جهاد در کلیات دستاوردهای جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود که دفاع مقدس بخشی از این کلیات است.

وی ادامه داد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین باید گفت روایان این برنامه در سال جاری به موضوعات ویژه‎‌تری می‌پردازند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه لازم است در سطح استان دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند تاکید کرد: ما راهیان‌نور را یک اقدام بزرگ علیه جنگ شناختی می‌دانیم و از هیچ تلاش برای افزاش کیفیت برگزاری این برنامه کوتاهی نخواهیم کرد.