نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید در مذاکرات محکم باشیم و نباید کوتاه بیاییم و نباید مسیر دولت گذشته در مذاکرات تکرار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی عصر امروز (شنبه ۷ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهارداشت: مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران در حال مذاکره هستند و ما از آنان حمایت می‌کنیم.

وی تأکید کرد: دولت و مجلس انقلابی نباید در مذاکرات مسیر دولت سابق را طی کنند. مردم در آن مقطع دیدند که دولت روحانی چه شعارهایی داد اما در عمل اتفاقات خوبی در مذاکرات نیفتاد.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا و غربی‌ها باید به تعهدات خود به طور کامل عمل کنند. مذاکره کنندگان ما باید مسیر مذاکرات را با دقت دنبال کنند و این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد که اگر مذاکره کنندگان ایران امتیاز دهند و آمریکا و غربی‌های فریبکار مانند گذشته به تعهدات خود عمل نکنند، مجلس و دولت نمی‌توانند دیگر در مقابل مردم سرشان را بلند کنند.

صباغیان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمی‌گذارند حقوق ملت ضایع شود و ما نباید در مذاکرات کوتاه بیاییم. در صورتی که در مذاکرات کوتاه بیاییم، غربی‌ها همان بلایی را که در دولت سابق بر سر ما آوردند باز هم تکرار خواهند کرد.