بیرجند-نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرستان بشرویه موضوع راه و مسکن و توسعه مراکز بهداشت و درمان است، گفت: مساکن بشرویه باید ویلایی ساخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید نصیرایی بعداز ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بشرویه اظهار کرد: مردم بشرویه هیچ وقت پشت به ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود نکرده و همواره در همه صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور داشتند.

نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس بیان‌کرد: اگر با اخلاص و کار جهادی حرکت کنیم، بی شک موانع از سر راه برداشته خواهد شد که این موضوع وعده الهی است.

نصیرایی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرستان بشرویه موضوع راه و مسکن و توسعه مراکز بهداشت و درمان است، ادامه‌داد: مساکن بشرویه باید ویلایی ساخته شود چرا که مطابق با فرهنگ مردم است.

وی گفت: متأسفانه در خراسان‌جنوبی از ظرفیت نیروهای بشرویه‌ای ما در حوزه مدیریتی کم استفاده شده است در حالی که سرمایه‌های انسانی قوی در این منطقه داریم.

نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس با تأکید بر اینکه از ظرفیت انسانی شهرستان بشرویه در حوزه شهرستانی و استانی استفاده شود، اظهار کرد: از شاخصه‌های انقلابی گری تقوا، رعایت حقوق افراد و عدالت است ولی برخی با تقوایی به راحتی به افراد تهمت می‌زنند.

نصیرایی یادآور شد: در مسیر حل مشکلات مردم همراه فرماندار جدید خواهیم بود چرا که بر این باور هستیم که کارها با همدلی پیش خواهد رفت.