خرم آباد- فرمانده انتظامی لرستان از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری معتادان متجاهر ظرف یک هفته با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی و متولی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای در مسجد بعثت، محله شیرخوارگاه خرم آباد و با شرکت معتمدان، متنفذین، کسبه و بازاریان و سایر اقشار مختلف مردم و با حضور فرمانده انتظامی استان، برخی فرماندهان، معاونان، رؤسای پلیس‌های تخصصی و رؤسای کلانتری‌های خرم آباد برگزار شد.

در ابتدای این دیدار صمیمی ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس فرمانده انتظامی استان ضمن خیر مقدم از حضار تقاضا کرد که نقطه نظراتشان را به طور صریح ابراز کنند، سپس نمایندگان صنوف و شورای هر محله در سطح شهر خرم آباد به بیان برخی مشکلات، معضلات و برخی انتقادات و پیشنهادات و ارائه راهکارها پرداخته که عمده مطالبات مردم جمع آوری معتادان متجاهر، مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر حاشیه شهر و سرقت‌های خرد بود که پس از طرح صحبت‌های نمایندگان محلات و کسبه شهر خرم آباد فرمانده انتظامی استان مواردی را بیان کرد.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: بسیار خرسندم که دعوت فرزندان خودتان در مجموعه انتظامی استان را پذیرفتید، هرچند که شما عزیزان صاحب اختیار هستید.

وی افزود: برادران آنچه که شما از نیروی انتظامی مطالبه داشتید ما شنیدیم، آمدیم که حداقل دغدغه‌های مردم را بدانیم و برابر خواسته و دغدغه مردم برنامه ریزی کنیم، اولین دلیل که ما خدمت شما رسیدیم این بود که حداقل دغدغه‌های را از زبان خود شما بشنویم.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه تفاوت ما به عنوان نیروهای مسلح با دیگر عزیزان این است که ما سربازیم، سرباز ولایت و آنچه ولی و مولایمان به عنوان فرمانده فرمودند به دو جهت ملزم به اجرای آن هستیم اول به عنوان تکلیف قانونی و دوم به عنوان تکلیف شرعی و ما خود را ملزم و مکلف می‌دانیم آن را به نحو احسن انجام دهیم.

سردار الهی بیان داشت: اگر در این راه خدای ناکرده کوتاهی کنیم به عنوان یک گناه و حرکتی ناثواب در محضر و پیشگاه خدای متعال باید جوابگو باشیم و در قیامت باید جوابگوی یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مردم شریف و ولایت مدار استان لرستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه لرستان در دفاع از میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تا به امروز در زمینه‌ای مختلف درخشیده و نمره قابل قبولی را کسب کرده است، گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد ظرف یک هفته همه معتادان متجاهر را جمع آوری کند اما دیگر دستگاه‌های متولی باید جایی برای نگهداری آنها فراهم کنند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: برادران، پلیس خادم و خدمتگزار مردم است و از خدای متعال می‌خواهیم به ما توفیق خدمت به این مردم عزیز را بدهد تا بتوانیم خدمت گذار و خادم این مردم به عنوان ولی نعمت و صاحبان اصلی این انقلاب و نظام باشیم.