کرمانشاه- فرماندار صحنه با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی ده‌گانه سفرهای نوروزی در این شهرستان، گفت: صحنه برای میزبانی مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حیدری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان صحنه اظهار کرد: شهرستان صحنه برای استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی در قالب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا آمادگی کامل را دارد.

وی افزود: کمیته‌های تخصصی ده‌گانه مختلف با حضور دستگاه‌های مرتبط همچون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری‌ها. هلال احمر، بهداشت و درمان، اوقاف و امور خیریه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صحنه ایجاد می‌شود.

فرماندار صحنه تصریح کرد: تمام نهادها و ادارات عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در ارائه خدمات به مسافران نوروز ۱۴۰۱ با یکدیگر همسو و در تعامل کامل باشند و مدیران شهرستان باید با تلاش و پشتکار شرایط را به نحو احسن برای حضور میهمانان نوروزی در شهرستان فراهم کنند.

حیدری بیان کرد: تمامی صنوف در شهرستان صحنه باید همکاری کامل را با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند و از فعالیت اصنافی که واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، ممانعت به عمل می‌آید.

وی تاکید کرد: از اتحادیه‌ها و اصناف درخواست می‌شود نظارت بر قیمت‌ها صورت گیرد چون قیمت گذاری اجناس در رضایت‌مندی مسافران نوروزی تأثیرگذار است.