اردبیل- سرپرست فرمانداری شهرستان سرعین گفت: هشت سرمایه‌گذار بومی و غیربومی برای اجرای طرح‌های مختلف گردشگری در سرعین اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید استاندار اردبیل از طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری در دست اجرا در سرعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنعت پاک گردشگری با هدف رونق اشتغال و سرمایه‌گذاری در این شهرستان توسعه می‌یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سرعین یکی از مهمترین مقصد گردشگری در کشور است و صنعت گردشگری هم جز صنایع سالم و پاک به حساب می‌آید به همین منظور رونق و توسعه شهر را بر پایه صنعت پاک گردشگری ریل‌گذاری خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری سرعین با بیان اینکه یکی از اهداف کلان برنامه راهبردی دولت توجه به ظرفیت‌های گردشگری است، گفت: استاندار اردبیل نگاه ویژه‌ای به صنعت پاک گردشگری و توسعه همه‌جانبه سرعین دارد و سفر چندین باره مسئولان استان اردبیل برای رفع موانع، تسهیل در امور سرمایه‌گذاری، صنعت گردشگری و همچنین در راستای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری سرعین برای سرمایه‌گذاری انجام شده که نویدبخش توسعه هوشمندانه و هدفمند زیرساخت‌های گردشگری در سرعین است.

باقرزاده افزود: بر اساس برنامه زمانبندی با حضور استاندار اردبیل نشست و دیداری با سرمایه‌گذاران، صاحبان واحدهای تولیدی، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و جانبازان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هشت سرمایه‌گذار بومی و غیربومی برای اجرای طرح‌های مختلف گردشگری در سرعین اعلام آمادگی کردند، ادامه داد: این سرمایه‌گذاران حاضر هستند تا با اجرای طرح‌های مختلف بخش گردشگری به توسعه این حوزه کمک کرده و مجموعه‌های مختلف رفاهی، آب‌درمانی، هتل و دیگر طرح‌های خدماتی را اجرایی کنند.

باقرزاده از نهایی شدن اجرای مجتمع ورزشی، خدماتی و آموزشی در سرعین با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و خاطر نشان کرد: با پشتیبانی مسئولان استانی پروژه آب معدنی حیران به زودی فعالیت خود را در سرعین آغاز می‌کند.

سرپرست فرمانداری سرعین اضافه کرد: در کمیسیون ماده ۱۱ موافقت لازم با اجرای این پروژه انجام شده تا تولید محصولات متنوع آب معدنی و نوشیدنی‌ها را با برند حیران در سرعین شاهد باشیم.