شهرکرد- معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر از ظرفیت مردم در حوزه‌های مختلف استفاده شود، کارها رونق خواهد یافت، گفت: جامعه هنری باید به مسائل مردمی توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین میرزایی شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عزت، آرامش و اقتدار امروز نظام را مدیون شهدا، امام (ره) و رهبر انقلاب هستیم، اظهار کرد: تأثیر گذاری و نقش فاخر و ارزشمند هنرمندان در تمام بخش‌ها و زمینه‌های شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز بی بدیل بوده است.

وی عنوان کرد: هنری که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی به سمت و سوی انقلابی گری، جهادی، ترویج آموزه‌های دینی و خدا باوری حرکت کرده قابل احترام است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امام (ره) به مردم و نقش آفرینی مردم در تمامی زمینه‌ها توجه ویژه ای داشت، تصریح کرد: جامعه هنری باید به مسائل مردمی توجه کنند.

حسین میرزایی ادامه داد: اگر از ظرفیت مردم در حوزه‌های مختلف استفاده شود، کارها رونق خواهد یافت.

ولایت پذیری موجب موفقیت می‌شود

وی افزود: مسئولان برای پیشرفت تعالی استان باید به این باور برسند که نماینده تمام مردم استان هستند فلذا باید از توجه به شهر و گروهی خاص اجتناب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری کار جهادی را عامل موفقیت عنوان کرد و گفت: ولایت پذیری موجب موفقیت می‌شود که این مهم باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

حسین میرزایی با بیان اینکه باید دو قشر از جامعه به صورت ویژه تکریم شوند، مطرح کرد: توجه به محرومان و مستضعفان و تکریم ایثار گران و خانواده‌های شهدا باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، دولت کار شبانه روزی است، اظهار کرد: مسئولان باید به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم تلاش کنند.

در پایان این مراسم از خدمات ۱۰ ساله حجت الله شیروانی تقدیر و احسان قائدی به عنوان رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری معارفه شد.