بندرعباس - مدیر تعاون روستایی هرمزگان از توزیع بیش از ۲هزار تن کالای مصرفی با نرخ مصوب تنظیم بازار در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیروس اسدپور گفت: در راستای تنظیم بازار، بیش از ۲هزار و ۳۰۰ تن کالای مصرفی با نرخ مصوب در فروشگاه‌های شبکه تعاون روستایی هرمزگان در سراسر استان توزیع شده است.

وی افزود: توزیع این کالاها با هدف تامین مایحتاج شهروندان عمدتاً در ماه های پایانی سال و در راستای پیشگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار انجام شده است. این کالاها توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری و با نرخ مصوب دولتی در فروشگاه های این شبکه عرضه شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان تصریح کرد: در اجرای برنامه های دولت و در راستای اجرای سیاستهای امنیت غذایی در کنار تولید، توزیع این کالاها در دستور کار سازمان تعاون روستایی قرار گرفته و براین اساس اقلام تنظیم بازاری توسط اتحادیه تعاونی روستایی استان هرمزگان خریداری و توزیع شده است.

وی افزود: این اقلام شامل هزار و ۸۴ تن برنج، ۴۱۴ تن مرغ و گوشت منجمد، ۴۹۲ تن شکر، ۳۵۷ تن روغن و ۳۶ تن تخم مرغ به ارزش ۴۸۸ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال با هدف تنظیم بازار و تامین نیازهای مردم عزیز استان عرضه شده است.

اسدپور با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی خاستگاه مردم نهاد دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مصرف کنندگان و توانایی و ظرفیت تامین و توزیع این اقلام همراه با میوه در ایام پایانی سال افزایش خواهند یافت که بموقع اطلاع رسانی می شود.