کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی در کرمانشاه خبر داد.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد؛ از جمله سیاست‌های دولت در امر تنظیم بازار حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، تعامل و هم افزایی با دستگاه‌های نظارتی و توجه ویژه به وضعیت رصد و نظارت بر بازار در ایام پایانی سال است.

وی افزود: تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اجرای طرح نظارتی ویژه نوروزی ۱۴۰۱ را از تاریخ ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ لغایت ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در استان اجرایی می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ به صورت پیوسته طرح ویژه ماه مبارک رمضان را به مدت یک ماه بلافاصله بعد از آن در دست اقدام داریم.

شاهی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز تنها نظارت‌ها بر موضوع کالایی تفاوت می‌کند و برنامه‌های اجرایی به همین صورت مستمراً ادامه دار خواهد بود.

وی گفت: تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروزی در ساعات اداری و غیر اداری کشیک دارد و آماده خدمت رسانی به مردم و مسافرین نوروزی را دارد و مردم می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۳۵ و ۱۲۴ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ شکایات خود را به ما اعلام کنند.