کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن مناسبت‌ها و اعیاد، گفت: مردم کرمانشاه نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد کرونا، اظهار کرد: ضرورت دارد که مردم استان کرمانشاه نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و تزریق دز سوم واکسن کرونا همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌های ذیربط موظف نیز به تهیه و توزیع ماسک در مناطق کم برخوردار شهر کرمانشاه و دیگر شهرهای استان کرمانشاه هستند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: باید نظارت دقیقی در تحویل و توزیع این ماسک‌ها صورت بگیرد و این کار با یک اقدام دقیق و نظارت خوبی تحویل افراد نیازمند شود.

امیری مقدم همچنین بر لزوم مشارکت مردم برای تزریق دز سوم واکسن تاکید کرد و گفت: با توجه به مناسبت‌ها و اعیاد پیش رو باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد تا افراد نسبت به تزریق دز سوم انگیزه بیشتری پیدا کنند و با افزایش ایمنی جمعی از شیوع بیماری کرونا نیز در آینده جلوگیری شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و خریدهای مردم ضرورت دارد که اصناف و بازاریان نیز باید توجه بیشتری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.