بجنورد- مسئول بسیج کارگران خراسان شمالی گفت: رفع موانع تولید از جمله موضوعات اولویت‌دار بسیج کارگران است لذا از طریق عارضه یابی، سعی بر حل مشکلات داریم.

سرهنگ حسن خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حمایت از تولید همواره مد نظر بسیج بوده و خود را موظف به پشتیبانی و حمایت از تولید می‌داند؛ در این راستا دوشادوش رزمندگان جنگ اقتصادی و برای تحقق بخشی به شعار سال همراه با آن‌ها در واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش می‌کند.

مسئول بسیج کارگران خراسان شمالی ادامه داد: جهش تولید نیازمند خروج از رکود موجود با چرخش چرخ کارخانه‌ها و تحرک در بخش تولید است.

وی افزود: از این رو رفع موانع تولید از جمله موضوعات اولویت‌دار برای بسیج بوده که با بررسی مشکلات و موانع تولید به عارضه‌یابی پرداخته و در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تصمیماتی را برای خروج از این شرایط اتخاذ می‌کند.

خاکسار تصریح کرد: در وضعیت کنونی و با توجه به اعمال تحریم‌های شدید، تولیدکنندگان باید فرصت را مغتنم شمرده و با تولید و عرضه محصولات با کیفیت در داخل علاوه بر تأمین نیاز کشور، نسبت به جذب بازارهای خارجی هم اقدام کنند.

مسئول بسیج کارگران خراسان شمالی بیان کرد: با تکیه بر توان داخل و استفاده از دانش فنی و اعتماد به تخصص و تعهد مجاهدان اقتصادی کشور می‌توان به تولید کالای رقابت‌پذیر پرداخت و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

وی در انتها گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در شرایط فعلی که بحران شیوع کرونا اقتصاد مردم را با مشکل رو به رو کرده، جهش در تولید محقق شود و مردم کمبودی در تأمین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.