سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: پیاده‌روی اربعین و راهیان نور از جریان‌های تمدن‌ساز انقلاب اسلامی هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده بعد از ظهر چهارشنبه در هفتمین جلسه ستاد استانی بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۰ که به میزبانی استانداری سمنان برگزار شد با بیان اینکه پیاده روی اربعین و راهیان نور از جریان‌های تمدن ساز انقلاب اسلامی هستند، تاکید کرد: این دو رویداد در واقع در مسیر تمدن سازی اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داشته و به صورت ویژه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین راهبردهای تمدن سازی، سبک زندگی است که استفاده از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس و ترویج ارزشهای آن در تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی امری ضروری است، افزود: از بسترهای تبلیغی و اطلاع رسانی برای معرفی شهدای استان سمنان در سطح کشور استفاده کنید و این مهم را طی برنامه‌ریزی مطلوب به نسل‌های آینده منتقل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: راهیان نور بسته جامعی از پدیده‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و غنی از ارزشهای والا و مقدس است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو ممکن برای آشنایی نسل جوان با ارزشهای دفاع مقدس استفاده کرد.

ریواده همچنین با بیان اینکه راهیان نور فناوری مؤثر برای بهره برداری از این گنجینه ارزشمند است که باید به صورت ویژه به آن توجه داشت و مدنظر قرار دارد، تاکید کرد: برای تحقق جامعه پردازی و تمدن سازی به این بحث بهره برداری از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس نیازمندیم.