پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از وقوع یک مورد اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک مرد ۴۳ ساله در بومهن شده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد عبدیان ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از وقوع یک مورد اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک مرد ۴۳ ساله در بومهن شده، خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد قتل عمد در یکی از مناطق شهر بومهن بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی و عوامل انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور کارآگاهان در محل مورد نظر مشخص شد که مقتول از چند ناحیه از قسمت بدن به شدت مجروح و در نهایت فوت کرده است، افزود: با بررسی صحنه جنایت و همچنین تحقیقات اولیه مشخص می‌شود که علت قتل وی اختلاف خانوادگی با خانواده همسر پسر خود بر سر طلاق بوده است.

فرمانده انتظامی پردیس با اشاره به اینکه بلافاصله و با اقدامات پلیسی مقتول به جرم قتل دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال شد، گفت: متهم به قتل صورت گرفته اعتراف کرد.

عبدیان عنوان داشت: قاتل به همراه دو نفر (یک نفر مرد و یک نفر خانم) در روز حادثه به منزل مقتول مراجعه نموده، با وی درگیر شده و بر اثر ضربات چاقو به چند ناحیه از اعضای بدن وی، ایشان را به قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی پردیس در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و در حال رسیدگی می‌باشد، خاطر نشان کردبیان داشت: امنیت و آرامش شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس است و با هرگونه اقدامی که امنیت و آرامش را مختل کند بلافاصله برخورد می‌شود.